Subject: Vs: tegevusloa taotlemine
From: "TA Info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Sep 2024 13:38:00 +0300

Tere

Esmase info leiate Terviseameti aadressil
https://www.terviseamet.ee/et/keskkonnatervis/ettevotjale/sotsiaalteenused
.

Terviseameti hinnangu saamiseks tuleb täita taotluse vorm:
https://www.terviseamet.ee/et/node/3047.

Lugupidamisega

Stella Ilves

dokumendihalduse juht

üldosakond

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Maire Koppel <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 16. september 2024 13:04
Adressaat: TA Info <[email-masked]>
Teema: tegevusloa taotlemine

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Erihoolekandeteenust osutav asutus, MTÜ Iseseisev Elu, kolis uuele
aadressile.

Vajame uuele asukohale tegevusluba.

Asume aadressil Ilmatsalu 5 Tartu

Kas ja millistel tingimustel saame uuele keskusele tegevusloa.

Lugupidamisega

Maire Koppel

Juhatuse liige

Sotsiaalteenuste keskus

Iseseisev Elu

5159 123